مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-09سياسي

همه دفاتر دست نویس اسناد رسمی کهگیلویه و بویراحمد الکترونیکی می شوند


رییس کانون سردفتران و دفتریاران کهگیلویه و بویراحمد از الکترونیکی شدن همه دفاتر اسناد رسمی این استان در راستای دولت الکترونیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی جهان پناه از الکترونیکی شدن همه دفاتر اسناد رسمی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور از حالت سنتی و دست نویس به سمت الکترونیکی شدن پیش می روند.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این طرح در  کهگیلویه و بویراحمد از بهمن ماه اغاز شده که تمامی دفاتر اسناد رسمی در شهرستان کهگیلویه اسکن  شدند، ضمن اینکه کار دفاتر شهرستان بویراحمد هنوز ادامه دارد و پیش بینی می شود ظرف یک هفته آینده اسکن دفاتر این شهرستان به پایان رسد.

وی در خصوص روند اسکن دفاتر اسناد رسمی شهرستان گچساران عنوان کرد: کار اسکن و الکترونیکی شدن دفاتر در شهرستان گچساران ادامه دارد، پیش بینی می شود ظرف یک ماه آینده همه دفاتر  اسناد رسمی کهگیلویه و بویراحمد اسکن و الکترونیکی شوند.

 جهان پناه با بیان اینکه 70 دفترخانه در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که باید الکترونیکی شوند، گفت: 5790 هزار جلد دفتر سردفتر دست نویس در استان وجود دارد که نیاز به اسکن دارند که تاکنون 4862جلددفتر  اسکن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دفاتر دست نویس اسناد رسمی کهگیلویه و بویراحمد الکترونیکی می شوند

همه دفاتر دست نویس اسناد رسمی کهگیلویه و بویراحمد الکترونیکی می شوند