مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-05-09سياسي

معلمان سرآمد سقزی تجلیل شدند


به مناسبت گرامیداشت مقام معلم و یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری سقز، رییس و اعضای شورا و جمعی از مسئولان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز صبح امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه سقز با بیان اینکه در ایران اسلامی به نظام تعلیم و تربیت، جایگاه والایی داده شده است، اظهار داشت: معلمان مرکز ثقل نظام تعلیم و تربیت هستند و اداره مدرسه ماننده اداره کردن جامعه است.

فیروز عارفی با عنوان اینکه مدرسه جایگزین ندارد، افزود: جایگاه و اهمیت مدرسه در ایام کرونا برهمگان عیان شد و هیچ پایگاه اجتماعی بالاتر از مدرسه نیست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز اضافه کرد: جامعه پذیری، هویت پذیری و انتقال تجارب و دانش بخشی از کارکردهای مدرسه است سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کردستان هم در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه معلم گفت: معلمان، احیاکنندگان دین و علم هستد.

منوچهر مخدومی اضافه کرد: جامعه از معلمان، غیر از انتقال دانش، از آنان انتظار دارند برای رشد اخلاقی و عاطف و اجتماعی کودکان نیز تلاش کنند.

وی ادامه داد: امروز معلمان دلسوز در سطح جامعه ما بسیارند و همواره در زمینه تعلیم و تربیت دانش آموزان از خود گذشتگی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان سرآمد سقزی تجلیل شدند

معلمان سرآمد سقزی تجلیل شدند