مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-05-09دانش

سعی داریم برای سال آینده بودجه مستقل فرهنگی در دانشگاه ها داشته باشیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، نشست صمیمی دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه های استان آذربایجان شرقی با حضور عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، - معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: امسال 3 درصد از کل بودجه دانشگاه ها برای بودجه فرهنگی در نظر گرفته شده و سعی بر این است که در سال 1402 ردیف مستقل بودجه فرهنگی دانشگاه ها داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، نشست صمیمی دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه های استان آذربایجان شرقی با حضور عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تالار شهید شفایی دانشگاه تبریز برگزار شد.

در این دیدار، نمایندگان یازده تشکل دانشجویی، انجمن علمی، کانون دانشجویی، نشریات دانشجویی ضمن ابراز خرسندی از حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف در دانشگاه تبریز به بیان دغدغه ها، مسائل و ارائه راهکار در حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها پرداختند.

در این دیدار تشکل های دانشجویی درخواست حمایت های مادی و معنوی از فعالان انجمن های علمی دانشجویی بعد از فارغ التحصیلی و ضرورت احتساب امتیاز و حمایت لازم در بنیاد ملی نخبگان- طرح کسر خدمت سربازی و موارد مشابه را داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعی داریم برای سال آینده بودجه مستقل فرهنگی در دانشگاه ها داشته باشیم

سعی داریم برای سال آینده بودجه مستقل فرهنگی در دانشگاه ها داشته باشیم