مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 22:172022-05-08سياسي

«صدای واقعیت» و «پژواک حقیقت»، برای نخستین بار در رادیو طنین انداز شد


علی بخشی زاده معاون صدای سازمان صداوسیما: در یک برهه زمانی سازمان صداوسیما نقطه آسیب را در سیما شناسایی کرد و خلا شبکه مستند را احساس و بلافاصله اقدام به تاسیس این شبکه کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با حضور علی بخشی زاده معاون صدای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، عباس رجب سلمانی دبیر جشنواره، غلامحسین طالبی مسئول کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و فضای مجازی و مدیران کمیته های جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک در محل ساختمان شهدای رادیو رسانه ملی برگزار شد.

این رویداد با شعار صدای واقعیت، پژواک حقیقت از دوم خردادماه تا چهارم خرداد در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو کار خود را آغاز می کند و مراسم اختتامیه آن نیز در سالن همایش های سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

در ابتدای این نشست، علی بخشی زاده معاون صدای سازمان صداوسیما ضمن اشاره به ماهیت رادیو به عنوان یک رسانه گرم و منحصربه فرد، اظهار داشت: رادیو تنها رسانه ای بوده که توانسته همیشه تمام مخاطبانش را با خود همراه کند و همواره در هر برهه ای مخاطبان به آن دسترسی داشته اند.

طبق تحقیقات اندیشمندان حوزه ارتباطات رادیو رسانه گرم، چابک، پرسرعت، منحصربه فرد با تولید و پخشی ارزان است که به راحتی قوه تخیل را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صدای واقعیت» و «پژواک حقیقت»، برای نخستین بار در رادیو طنین انداز شد

«صدای واقعیت» و «پژواک حقیقت»، برای نخستین بار در رادیو طنین انداز شد