مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 19:172022-05-08ورزشي

منصوریان: برای آنالیز فولاد وسواس به خرج دادیم


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار برابر فولاد، گفت: بازی سختی مقابل فولاد خواهیم داشت و برای آنالیز این تیم وسواس زیادی به خرج دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته 26 لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت 21 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

  تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار، در حالی میزبان داربی خوزستان است که دیدار رفت دو تیم در اهواز با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.

شاگردان منصوریان در شرایطی میزبان نماینده آسیایی ایران هستند که از اواسط اسفندماه و پس از غلبه خانگی بر پرسپولیس، موفق به کسب پیروزی نشده اند.

سرمربی طلایی پوشان در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و به سؤال خبرنگاران پاسخ گفت.

منصوریان گفت: بازی بسیار سخت و حائز اهمیت ای برابر فولاد در پیش داریم، در دیدار رفت هم دو تیم یک بازی پایاپایی برابر هم انجام دادند و هر دو تیم تا دقیقه 90 فرصت گلزنی داشتند.

 وی افزود: چون دیدار مقابل پدیده یک روز به تاخیر افتاد فرصت یک روز ریکاوری را از ما گرفت، اما با تمرینات خوب و کار روحی روانی بازیکنان را در شرایط این مسابقه قرار دادیم و آنها هم می دانند که این بازی چقدر مهم و حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوریان: برای آنالیز فولاد وسواس به خرج دادیم

منصوریان: برای آنالیز فولاد وسواس به خرج دادیم