مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 19:172022-05-08اقتصادي

شبکه نمایندگی و شعب ریشه درخت تنومند 80 ساله صنعت بیمه هستند


مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه رویکرد بیمه رازی، حمایت جدی از شبکه نمایندگی است، گفت: شبکه نمایندگی و شعب، ریشه های درخت تنومند 80 ساله صنعت بیمه هستند.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی ، علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در سی و سومین جلسه ( اولین قسمت از فصل دوم) سه شنبه های پاسخگویی با بیان اینکه سال 1400 سال عطف بیمه رازی است، گفت: با همراهی همکاران و شبکه فروش اتفاقات قابل توجهی در سال 1400 رخ داد.

او ادامه داد: در روزهای ابتدایی سال گذشته شرکت با چالش های متعددی همراه بود که با ترسیم نقشه راه مدون، مسیر مشخصی پیش روی شرکت قرار گرفت و اصلاحات قابل قبولی در ساختار شرکت رخ داد.

مدیرعامل بیمه رازی خاطرنشان کرد: میزان درآمد شرکت در سال 1400 با رشد 60 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 1399 همراه بود و این در حالی است که در سال گذشته ترکیب پرتفوی شرکت اصلاح شد و پرتفوهای زیان ده از شرکت خارج شد.

جباری یادآور شد: در سال 1400 با کاهش طول مدت زمان پرداخت خسارت، 11 هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت شده و تمام خسارت های معوق سنوات گذشته به طور کامل به بیمه گذاران پرداخت شده است.

او با تاکید بر اینکه بیمه رازی معتبر و پاسخگو است، گفت: با وجود آنکه در سال 1400 شرکت بیمه رازی به تمام تعهدات خود عمل کرده، اما شاخص نسبت خسارت بیمه راز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه نمایندگی و شعب ریشه درخت تنومند 80 ساله صنعت بیمه هستند

شبکه نمایندگی و شعب ریشه درخت تنومند 80 ساله صنعت بیمه هستند