مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 18:372022-05-08سياسي

1123 گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی فارس فعالیت می کنند


جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: 21 هزار نفر در قالب یک هزار و 123 گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی فارس فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسن عبدالله زاده یکشنبه در سفر به شهرستان کازرون در جمع بسیجیان گفت: یکی از ایام الله که در انقلاب اسلامی از آن به خوبی یاد می کنیم، آن روزهایی است که ما به کمک همنوعان خود می شتابیم.

این نوع دوستی که مثال زدنی است به بهانه رزمایش جهادگران فاطمی بیش از پیش خواهد بود.

وی در این برنامه که جمع بسیجیان و گروههای جهادی و شورای اداری شهرستان کازرون در صبح گاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ توکل فرمانده سپاه کازرون و همکاران و خواهران و برادران بسیجی بیان کرد: حضرت آقا در دیدار با مداحان، مختصات و اقدامات گروههای جهادی را اقدامی فاطمی بر شمردند و دلیل انتخاب عنوان زیبای جهادگران فاطمی در رزمایش بسیج سازندگی امسال، که همه شما عزیزان مزین به آن هستید، همین موضوع بوده است.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس بیان کرد: امروز در سراسر میهن پهناور اسلامی این رزمایش در عرصه های متفاوت در حال انجام و برگزاری است و قرار بر این بود که 10 هزار نفر در قالب 700 گروه جهادی در این رزمایش حضور داشته باشند که طی آماری که یک ساعت گذشته از بسیج سازندگی استان فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1123 گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی فارس فعالیت می کنند

1123 گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی فارس فعالیت می کنند