مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 17:322022-05-08اقتصادي

پتروشیمی زاگرس برای اولین بار با ظرفیت 100 درصد در مدار تولید قرار گرفت


پتروشیمی زاگرس پس از تعمیرات اضطراری واحد دوم این مجتمع بزرگ متانول ساز، با تولید روزانه 10 هزار تن متانول با ظرفیت 100 درصد در مدار تولید قرار گرفت.

- پتروشیمی زاگرس پس از تعمیرات اضطراری واحد دوم این مجتمع بزرگ متانول ساز، با تولید روزانه 10 هزار تن متانول با ظرفیت 100 درصد در مدار تولید قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، این شرکت یکی از شرکت های پیشرو در تولید متانول در جهان می باشد و همواره تلاش نموده با تولید محصول با کیفیت و منطبق بر استانداردهای جهانی، این مهم را به همت مدیران و کارشناسان خود به بهترین نحو به انجام برساند.

بنا بر این گزارش به منظور حفظ تولید مستمر و بهینه سازی ظرفیت تولید؛ عملیات تعمیر اضطراری راکتور سنتز واحد دوم مجتمع پتروشیمی زاگرس براساس برنامه ریزی های صورت گرفته از تاریخ 23 فروردین ماه سال 1401 به مدت 19 روز به اتمام رسید و از تاریخ 17 اردیبهشت ماه سال جاری در مسیر راه اندازی و تولید کامل قرار گرفت.

در این تعمیرات اضطراری کلیه روتین های مربوط به قطعات صنعتی واحد دوم توسط کارشناسان و مهندسین توانمند پتروشیمی زاگرس مورد بررسی و بروزرسانی قرار گرفت.

شایان ذکر است همزمان با قطعی گاز در زمستان 1400 پس از چهار سال تعمیرات اساسی واحد اول صورت پذیرفت و ظرفیت تولید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی زاگرس برای اولین بار با ظرفیت 100 درصد در مدار تولید قرار گرفت

پتروشیمی زاگرس برای اولین بار با ظرفیت 100 درصد در مدار تولید قرار گرفت