مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-08سياسي

10 هزار روضه خانگی در مازندران برپا شده است


دبیر کانون های خدمت رضوی در مازندران باتاکید براحیای روضه خانگی گفت: سال قبل 10 هزار روضه خانگی در استان برپا شده است.

- ، محمداسماعیل امامزاده ظهر یکشنبه در نشست کانون های خدمت رضوی با امام جمعه ساری با اظهار اینکه 130 هزار خادمیار در کشور فعال هستند، افزود: قوی ترین و مخلص ترین تشکل مردم پایه، نظام خادمیاری است.

وی با اظهار اینکه 16 هزار خادمیار در استان وجود دارد، افزود: 12 هزار خادمیار از استان کشیک حرم رضوی را انجام می دهند و این خادمیاران 288 هزار ساعت در ماه خدمت رسانی می کنند.

وی ادامه داد: تمامی خادمیاران در تلاش هستند که خود را در تراز خواسته های امام رضا (ع) نگه دارند و این مسئله نوعی تحول فرهنگی محسوب می شود.

امامزاده تصریح کرد: در سال قبل استان مازندران رتبه سوم کشور را در 19 شاخص کسب کرده است و سال قبل بیش از 63 میلیارد تومان توسط خادمیاران برای کمک های رضوی هزینه صرف شده ست.

دبیر کانون های خدمت رضوی در استان مازندران با بیان اینکه 10 هزار بسته معیشتی در ماه رمضان بین نیازمندان تزویع شد، گفت: پخت 50 هزار پرس غذای گرم و دبخ و توزیع 100 رأس گوسفند از جمله خدمات بوده است.

وی افزود: در سال گذشته 154 نفر برای اشتغال و کارآفرینی از تسهیلات بهره مند شدند و بیش از چهار میلیارد تومان توسط دفاتر خادمیاری و 10 میلیارد تومان نیز توسط کمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار روضه خانگی در مازندران برپا شده است

10 هزار روضه خانگی در مازندران برپا شده است