مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-05-08سياسي

اجرای 1761 طرح محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی در کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در رزمایش بزرگ 6 هزار نفری جهادگران فاطمی استان کرمان به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی با اشاره به اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب، گروه های جهادی یکی از ضلع های مثلث عمیق کار فرهنگی هستند، اظهار کرد: افراد جهادگر اول خود را می سازند و بعد مردم را و در کار جهادی مبارزه با نفس و مهار نفس اولویت است.

وی گفت: وقتی دانشجوی پزشکی برای ساخت سرویس بهداشتی در مناطق محروم شرکت می کند یعنی اول خود را ساخته و عبور از نفس سبب ارائه خدمات صادقانه به مردم و جامعه می شود و الحمدالله این شکل کار زیبا را در کشور و استان کرمان شاهد هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: معتقدیم، باور داریم و جزو راهبرد اصلی و دکترین مهم نظام جمهوری اسلامی است که سخت ترین دشمن ما آمریکا و صهیونیست ها هستند که با دین خدا، قرآن و اهل بیت همچنین با انقلاب ما مشکل دارند زیرا ملت با تمام توان پای انقلاب ایستاده اند.

  معروفی ابراز کرد: آمریکا و صهیونیست ها برای حفظ و بقای خود همه غرب را به صحنه کشاندند و مثلث عربی، عبری و غربی را در مقابل انقلاب اسلامی مهیا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1761 طرح محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی در کرمان

اجرای 1761 طرح محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی در کرمان