مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-05-08سياسي

مسابقه قرآن دانش آموزی و دانشجویی در کشور اوگاندا برگزار شد


به همت نمایندگی جامعه المصطفی در اوگاندا دومین مسابقه قرآن دانش آموزی، دانشجویی با مدیریت کالج اسلامی المصطفی در کشور اوگاندا برگزار شد  - ، دومین مسابقه قرآن دانش آموزی، دانشجویی با مدیریت کالج اسلامی المصطفی در کشور اوگاندا و همکاری رایزنی فرهنگی و دانشگاه کامپالا با حضور شرکت کنندگانی از چهل مرکز آموزش عالی و دبیرستان برگزار شد.

مرحله نهایی این مسابقه در شش گروه قرائت شامل تحقیق و ترتیل، حفظ شامل ده، بیست و سی جز، تفسیر سوره حجرات از تفسیر المیزان، حدیث شامل چهل حکمت نهج البلاغه، دعای کمیل شامل حفظ و مفاهیم و پژوهش های قرآنی با حضور یکصد و بیست شرکت کننده برگزار شد.

پس از مرحله ثبت نام که از ماه رجب با تبلیغات سراسری در مراکز آموزشی و برنامه های اختصاصی در شبکههای تلوزیونی آغاز شده بود، در مرحله انتخاب، شرکت کنندگان نهایی تا دهه اول ماه رمضان انتخاب شدند.

مرحله نهایی این مسابقه طی سه روز به ترتیب در دانشگاه کامپالا، واحد خواهران دانشگاه اسلامی اوگاندا و کالج اسلامی المصطفی برگزار شد.

اختتامیه این مسابقه در سالن کالج اسلامی المصطفی با حضور سفیر و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، معاون مفتی اوگاندا، رییس دانشگاه کامپالا، رییس هیأت امنای کالج المصطفی، نمایندگانی از کشورهای سوریه، عمان و ترکیه در اوگاندا، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه قرآن دانش آموزی و دانشجویی در کشور اوگاندا برگزار شد

مسابقه قرآن دانش آموزی و دانشجویی در کشور اوگاندا برگزار شد