مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-08ورزشي

شاهین بوشهر چگونه ندای سقوط سر داد؟


تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در هشت هفته مانده به پایان رقابت های لیگ دسته اول کشور با شکست شب گذشته مقابل شمس آذر قزوین به لیگ دسته دوم کشور سقوط کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، داستان امسال تیمداری شهرداری و شاهین در نوع خود عجیب ترین شکل ممکن بود که شاید تاریخ فوتبال دنیا چنین تیمداری را نیز به یاد نداشته باشد و شاید عجیب تر اینکه همه شهرها تلاش می کنند و تأمین بودجه را مهیا می سازند تا بلکه امتیازی برای شهرشان بگیرند ولی در بوشهر که یکی از مهدهای فوتبال ایران است و امروزه درخشش مهدی طارمی در قلب اروپا و باشگاه پورتو پرتغال نام این شهر را زبانزد خاص عام کرده همه تلاش کردند تا این تیم سقوط کند.

ناکارآمدی در نزد مسؤولان امر و بی توجهی مدیران استانی از عوامل اصلی سقوط مرگبار این تیم ریشه دار و پرهوادار فوتبال بوشهر بود که امروز شاهد جریحه دار شدن احساسات پاک این هواداران بودیم و در روزهایی که فشار اقتصادی مردم را تحت تأثیر خود قرار داده این فوتبال می توانست یک مرحم باشد و قطعاً جوابگو بود چون تنها دلخوشی جوانان این شهر با توجه به نبود امکانات و زیر ساخت های تفریحی همین فوتبال بود.

در ابتدای شروع کار شورای جدید جلسات متعدد و زیادی در خصوص تعیین تکلیف شاهین گرفته شد و نتوانستند یک تصمیم منطقی و خوب برای این باشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهین بوشهر چگونه ندای سقوط سر داد؟

شاهین بوشهر چگونه ندای سقوط سر داد؟