مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 03:422022-05-08اقتصادي

کارنامه سیاه سفیر روسیه/فرصت هوشمندسازی یارانه/همسایگی با طالبان بزرگنمایی


رفتار دوگانه غرب در مذاکرات هسته ای، افزایش ریزگرد و خشکسالی در ایران، افشای نام بدهکاران بانکی ریشه مشکل کجاست؟، اوکراین باتلاق روسیه، بازخوانی تجربه حذف ارز ترجیحی و اصلاح قیمت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک روزنامه های امروز یکشنبه 18 اردیبهشت ماه در حالی چاپ و منتشر شد که واردات خودرو های صفر و کارکرده خارجی به کشور، رانت یک واردکننده با ارز دولتی به اندازه یارانه کل مردم ایران و افشای نام بدهکاران بانکی ریشه مشکل کجاست؟ در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده است.

در ادامه تعدادی از یادداشت ها و سرمقاله های منتشره در روزنامه های امروز را مرور می کنیم: کارنامه سیاه سفیر روسیه روزنامه جمهوری اسلامی طی یادداشتی در شماره امروز خود با عنوان کارنامه سیاه سفیر روسیه نوشت: اولین و مهم ترین وظیفه سفرای خارجی در کشور محل ماموریتشان، رعایت حرمت ها، قوانین، سنت ها و ارزش های مورد قبول و احترام مردم آن کشور است.

سایر کارکنان سفارتخانه ها هم موظفند این امور را رعایت کنند و تخطی از آن موجب می شود افراد خاطی عناصر نامطلوب شناخته شوند و در کشور محل ماموریت جایی برای ماندن نداشته باشند.

وزارت امور خارجه هر کشوری، عملکرد سفرا و سایر ماموران کشور های خارجی را زیر نظر دارد و درباره اینکه کدامیک از آن ها عناصر نامطلوب هستند نظر می دهد و در مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه سیاه سفیر روسیه/فرصت هوشمندسازی یارانه/همسایگی با طالبان بزرگنمایی

کارنامه سیاه سفیر روسیه/فرصت هوشمندسازی یارانه/همسایگی با طالبان بزرگنمایی