مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 22:372022-05-07سياسي

مسوولان با خدمتگزاری به مردم بزرگترین جهاد تبیین را داشته باشند


هر یک از مسوولان در پست های مدیریتی با عمل و رفتار خود و با خدمتگزاری به مردم می توانند بزرگترین جهاد تبیین را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی امشب در یادواره شهدای خان طومان در حسینه ی عاشقان کربلا با بیان اینکه عزت، شرف و اقتدار کشور به واسطه خون شهدا است، اظهار کرد: همه شهدا یک پیام واحد در وصیت نامه خود دارند و آن پیام پشتیبانی به معنای واقعی کلمه از ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه همه مسوولان و اقشار مردم به معنی واقعی کلمه گوش به لسان مقام معظم رهبری باشد و وحدت کلمه داشته باشند، افزود: دشمن به دنبال تفرقه، ایجاد شکاف و اختلاف در بین مردم است.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: امروز ایران به اوج تکامل و در بلندترین قله های پیشرفت در حوزه های مختلف رسیده است و اگر دیدید دشمن از همه طرف به ایران هجوم می آورد، بدانید ایران در منطقه جهان به اقتدار و تکاملی رسیده است که استکبار آن را نمی خواهد.

این مسوول بیان کرد: مردم ولایتمدار استان مازندران امروز بیشتر از گذشته ما در جامعه احتیاج به صبر و پشتیبانی از انقلاب دارد، همانطور که در چهل سال گذشته و در 8 سال دفاع مقدس و برهه های حساس از انقلاب حمایت کردیم با هجمه های رسانه ای دشمن ما و انقلاب ما احتیاج به پشتیبانی دارد و حضور مردم در صحن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان با خدمتگزاری به مردم بزرگترین جهاد تبیین را داشته باشند

مسوولان با خدمتگزاری به مردم بزرگترین جهاد تبیین را داشته باشند