مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 18:322022-05-07اقتصادي

اصلاح ساختار «اقتصادی» کشور به نفع مردم/امیدواریم درد جراحی اقتصادی کمتر شود


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: وضعیت اقتصادی کشور باید مدیریت شود و درد جراحی کمتر و هرچه زودتر به سلامت اقتصادی پایدار برسیم تا مردم از این سلامت اقتصادی منتفع شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تعادل بازار و گرانی های غیرمنتظره اظهار کرد: جنگ روسیه و اوکراین که تقریبا می توان گفت شبیه جنگ جهانی سوم است، معادلات اقتصادی دنیا را کاملا به هم ریخته است و از کشورهای غنی در حوزه کالاهای اساسی همچون گندم، نفت، گاز و انرژی ها اوکراین و روسیه هستند که با شروع جنگ قیمت های این کالاها در دنیا چندین برابر شده است.

وی ادامه داد: بنزین در آلمان 2.

6 یورو معادل حدود 90 هزار تومان شده و در آمریکا هم قیمت بنزین سه برابر شده که می رساند وضعیت گرانی ها جهانی ست و بسیاری از کشورها مرزهای خود را مسدود کردند و جلوی صادرات را گرفته اند و فقط واردات صورت می گیرد که بتوانند وضعیت بازار و موجودی خود را حفظ کنند.

جلالی بیان کرد: طرح اصلاح ساختار اقتصادی کشور که باید به ثبات اقتصادی و کاهش قیمت ها بینجامد، با این جنگ با مشکل مواجه شد و فضای اقتصادی کشورمان تحت تأثیر قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح ساختار «اقتصادی» کشور به نفع مردم/امیدواریم درد جراحی اقتصادی کمتر شود

اصلاح ساختار «اقتصادی» کشور به نفع مردم/امیدواریم درد جراحی اقتصادی کمتر شود