مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 17:472022-05-07حوادث

زن و شوهر دعانویس در دام پلیس داراب


فرمانده انتظامی داراب از شناسایی و دستگیری زن و شوهری که از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به دعانویسی و کلاهبرداری از شهروندان می کردند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، سرهنگ علیرضا نوشاد اظهار داشت: به دنبال وصول یک فقره  پرونده قضایی در خصوص کلاهبرداری با شگرد دعانویسی و رمالی از طریق شبکه اجتماعی واتس آپ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان  قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد فردی ناشناس طی مدت 2 سال از طریق واتس آپ با دعانویسی، طالع بینی و فال گیری اقدام به کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی از شاکی کرده است.

فرمانده انتظامی داراب گفت: با توجه به شواهد و مدارک موجود و تحقیقات تخصصی صورت گرفته نهایتاً متهمین که زن و شوهر بودند در شهرستان شیراز شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی وی دستگیر و به پلیس فتا داراب دلالت داده شدند.

سرهنگ نوشاد با اشاره به اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: مجرمان سایبری با سوء استفاده از شرایط و مشکلات خانوادگی شهروندان، برای خود کسب و کار مخفی دعانویسی و رمالی راه اندازی کرده اند و از این طریق پول های هنگفتی به دست می آورند، که خانواده ها باید در این خصوص هوشیار بوده و به هیچ وجه به این افراد اعتماد نکنند و در صورت مشاهده صفحاتی با مضمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن و شوهر دعانویس در دام پلیس داراب

زن و شوهر دعانویس در دام پلیس داراب