مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 17:222022-05-07پزشكي

بیمارستان های فرسوده قم بازسازی می شوند/شایعه سکته در اثر واکسن


برنامه داریم تا بیمارستان های فرسوده در قم از جمله ایزدی و حضرت معصومه (س) بازسازی شود تا رضایتمندی مراجعان ارتقاء یابد.

- ، مهدی مصری بعد از ظهر شنبه در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات استان قم در خصوص کمبود رادیولوژیست خانم در قم اظهار داشت: پیگیری هایی در این زمینه صورت گرفته و مقرر شد دو نفر خانم به عنوان متخصص در حوزه رادیولوژی به استان اضافه شوند و از طرفی دیگر با توجه به اینکه قم شرایط مذهبی خود را دارد؛ قرار شد این رشته در استان ایجاد و بومی گزینی نیز برای پاسخگویی به نیازهای استان در دستور کار باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم عنوان داشت: استان قم در زمینه متخصص چشم نیز چالش هایی دارد که در زمینه در حال رایزنی با مرکز چشم پزشکی جوادالائمه (ع) هستیم تا این بخش را برون سپاری کنیم.

مصری بیان داشت: در استان قم نیازمند مرکز جامع مشاوره ای و روانشناسی نیز هستیم و مقدمات این امر در حال انجام است.

متأسفانه شاهد عادی انگاری بیماری در قم هستیم افزود: قم از نظر انجام واکسیناسیون 15 درصد از کشور عقب است و از سوی دیگر این شهر زائر پذیر بوده و در مناسبت های مختلف شاهد حضور گسترده مردم از نقاط مختلف کشور در قم هستیم که این امر نیز می تواند در عدم آبی شدن وضعیت کرونا در این استان تأثیرگذار باشد؛ هر چند که در ظرف یک هفته آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های فرسوده قم بازسازی می شوند/شایعه سکته در اثر واکسن

بیمارستان های فرسوده قم بازسازی می شوند/شایعه سکته در اثر واکسن