مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 16:422022-05-07دانش

ضرورت حل حلقه گمشده بین دانشگاه و صنعت/ تلاش دانشگاه در بحث حل مشکل شیرابه زباله


معاون پارلمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به خوش درخشیدن این دانشگاه در زمینه پژوهشی، گفت: دانشگاه نوشیروانی بابل می تواند در زمینه فناوری الگو دیگر دانشگاه ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، مرتضی فرخی در آیین تکریم و معارفه ریاست جدید دانشگاه صنعتی نوشیروانی، اظهار کرد: ورود به بحث فناوری و فناور محوری و راه اندازی سامانه نوآوری و ایده ها،مرجعیت و دیپلماسی علمی و توجه به علوم انسانی برای رفع نیازهای جامعه باید دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این دانشگاه به عنوان دانشگاه خوشنام در زمینه پژوهشی و فناوری شناخته می شود، گفت: تلاش داریم تا فاصله بین دانشگاه و صنعت را کم کنیم تا بتوانیم با علم و نوآوری قسمتی از نیاز جامعه را برطرف کنیم، بسیاری از مسؤولان ما از همین دانشگاه ها به میز مسؤولیت رسیدند ولی نتوانستند این حلقه گمشده بین دانشگاه و صنعت را حل کنند.

معاون وزیر علوم با اعلام اینکه دانشگاه صنعتی نوشیروانی جز دانشگاه های جوان ما است، اضافه کرد: یکی از ویژگی های این دانشگاه که باعث تثبیت رتبه ممتاز آن و پیشرفت های زیادی در زمینه پژوهش و فناوری و ظهور ایده های نو شده، از دغدغه جمعی بین مدیران، اساتید به وجود آمده است، این نوع رویکرد در کشور بی نظیر است،وزارت علوم هم خود را ملزم به همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حل حلقه گمشده بین دانشگاه و صنعت/ تلاش دانشگاه در بحث حل مشکل شیرابه زباله

ضرورت حل حلقه گمشده بین دانشگاه و صنعت/ تلاش دانشگاه در بحث حل مشکل شیرابه زباله