مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-05-07سياسي

غیرت دینی مهمترین نیاز کشور در گام دوم انقلاب


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی غیرت دینی را مهمترین نیاز کشور در گام دوم انقلاب خواند و گفت: همانگونه که غیرت دینی در طول 43 سال گذشته به عنوان موتور محرکه انقلاب اسلامی عمل کرده امروز باید این ارزش در جامعه و خصوصا در بین جوانان و نوجوانان تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده معظم شهید روحانی عزیزالله کنعانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی پس از گذشت 43 سال از حیات با برکت خود در اوج اقتدار و سربلندی است و اقتدار روز افزون نظام اسلامی مرهون مجاهدت های شهدا و رزمندگان در عرصه های مختلف و صبر و بصیرت خانواده معظم شهدا است.

وی افزود: خانواده معظم شهدا با حضور به موقع خود در مقاطع حساس انقلاب و صبر و بصیرتی که داشتند پرچم دار دفاع از ارزش های اسلامی و مروج فرهنگ ایثار و شهادت و مسیر شهدا بودند و به عنوان الگوهایی درخشان و ماندگار برای نسل حوان تبدیل شدند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: تجلیل از خانواده معظم شهدا تجلیل از مسیر شهدا و تجلیل از ارزش های اسلامی است و شهدا درس آزادگی، غیرت، بی نیازی از بیگانگان و سربلندی می دهند.

دری نجف آبادی غیرت دینی را مهمترین نیاز کشور در گام دوم انقلاب خواند و گفت: همانگونه که غیرت دینی در طول 43 سال گذشته به عنوان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیرت دینی مهمترین نیاز کشور در گام دوم انقلاب

غیرت دینی مهمترین نیاز کشور در گام دوم انقلاب