مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-05-07سياسي

تدوین برنامه هفتم توسعه کشور/با ترک فعل مسؤولان برخورد جدی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح الله اکبری، در جلسه شورای برنامه ریزی استان زنجان اظهار کرد: دیوان محاسبات در بحث نظام مالی عمومی به دنبال آن است که منابع عمومی به منافع عمومی تبدیل شود و این منابع از معادن و منابع طبیعی و محیط زیست گرفته تا بودجه و منابع انسانی را شامل می شود.

مدیرکل هماهنگی استان های دیوان محاسبات کشور نظارت را خدمتی برای توسعه عنوان کرد و افزود: به دنبال توسعه استان ها هستیم و تلاش می کنیم منابع بر زمین مانده ای وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دیوان محاسبات سعی دارد تا با همکاری و مشارکت مدیران و دستگاه ها از تخلفات احتمالی پیشگیری کند ولی اگر اصرار بر تخلف و هنجارشکنی باشد، قطعاً برخورد خواهد شد، گفت: در همین راستا یکی از محورهای رسیدگی دیوان محاسبات سند آمایش سرزمینی بوده که مصوب شده است.

اکبری گفت: در حال حاضر برنامه هفتم توسعه در حال تدوین و فراغت از برنامه ششم در حال انجام است و در خرداد ماه سال جاری ارائه خواهد شد و به هنگام رسی در تفریغ بودجه سال گذشته انجام می شود تا در شهریورماه دولت در تدوین بودجه آتی از آن استفاده کند.

مدیرکل هماهنگی استان های دیوان محاسبات کشور با اشاره به اینکه نتایج تبدیل منابع عمومی به منافع عمومی باید در زندگی مردم مشخص باشد، گفت: یکی از نقاط ضعف اصلی نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه هفتم توسعه کشور/با ترک فعل مسؤولان برخورد جدی می شود

تدوین برنامه هفتم توسعه کشور/با ترک فعل مسؤولان برخورد جدی می شود