مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 15:522022-05-07فرهنگي

معرفی بازیگران نمایش «شام آخر»


همزمان با روزهای پایانی تمرینات نمایش «شام آخر» سه بازیگر این نمایش معرفی شدند.

- به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش شام آخر کاری جدید از مسعود دلخواه کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر است که طی سال های گذشته نمایش هایی چون مفیستو در سالن بزرگ تالار مولوی، شاه لیر در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر و چندین نمایش دیگر را روی صحنه برده است.

دلخواه در این نمایش در کنار گروهی از بازیگران و خوانندگان نسل جوان از حضور چند بازیگر باتجربه همچون کاظم بلوچی، رحیم نوروزی و شهین نجف زاده نیز بهره می برد.

دلخواه درباره این نمایش که از اواخر اردیبهشت ماه در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود، گفت: نمایشنامه شام آخر بر اساس بخش هایی از رمان مرشد و مارگاریتا نوشته میخاییل بولگاکف و همینطور چندین منبع دیگر نوشته شده است.

نمایش شام آخر همان گونه که از نامش بر می آید، درباره لحظات آخر زندگی حضرت عیسی مسیح (ع) به روایت مریم مقدس و حواریون او و همچنین محاکمه آن حضرت توسط پیلاطوس، حاکم یهودی است.

نمایش شام آخر با رویکردی مدرن و با شیوه اجرایی نیمه موزیکال، توسط بیش از سی بازیگر، خواننده و نوازنده و به کارگردانی مسعود دلخواه از 25 اردیبهشت تا پایان خرداد 1401 در تماشاخانه ایرانشهر، سالن ناظر زاده اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بازیگران نمایش «شام آخر»

معرفی بازیگران نمایش «شام آخر»