مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-07اقتصادي

ایجاد اشتغال پایدار و تثبیت جمعیت روستایی در طرح منظومه های روستایی


مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی با هدف تجمیع توانمندی ها و ظرفیت های موجود در روستاها در زمینه های مختلف به منظور تقویت پایدار روستاها تهیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه ای ظهر امروز در جمع خبرنگاران به بهره برداری از دستگاه فرآوری گل محمدی برای نخستین بار در شهرستان طارم در راستای اجرای طرح منظومه روستایی اشاره و اظهار کرد: طرح کشت گل محمدی برای نخستین بار در شهرستان طارم در فروردین سال 1400 باهمکاری طرح منظومه روستایی و اداره جهاد کشاورزی به وسعت پنج هکتار در روستای دستجرده کشت شد و در فروردین سال 1401به بهره برداری رسید و در همین راستا دستگاهای فرآوری این محصول نیز در روستای دستجرده استقرار یافت.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با بیان اینکه، سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی همکاری و تعامل ویژه ای در اجرای این طرح و ارائه تسهیلات داشته اند و تیم تسهیلگری منظومه روستایی نیز ترویج کننده و هماهنگ کننده اجرای این طرح نقش مهمی داشته است، افزود: برای نخستین بار در این شهرستان گلاب گل محمدی با برند روستای دستجرده تولید و روانه بازار می شود.

وی با بیان اینکه، مطالعات منظومه های روستایی در 17 بخش استان با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی با پیشرفت 100 درصدی به تصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال پایدار و تثبیت جمعیت روستایی در طرح منظومه های روستایی

ایجاد اشتغال پایدار و تثبیت جمعیت روستایی در طرح منظومه های روستایی