مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-07اجتماعي

وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در اصفهان ادامه دارد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه وزش باد شدید تا روز یکشنبه در سطح استان ادامه خواهد داشت، گفت: خیزش گرد و خاک در اکثر مناطق به ویژه مناطق شرق و تا حدی مرکزی منجر به کاهش دید و کیفیت هوا خواهد شد.

- ابراهیم هنرمند، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار طی امروز و فردا بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به صورت قسمتی ابری و غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و رگبارهای پراکنده بهاری همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ به ویژه در غرب و جنوب استان پیش بینی می شود.

هنرمند با اشاره به اینکه وزش باد شدید تا روز یکشنبه در سطح استان ادامه خواهد داشت، گفت: خیزش گرد و خاک در اکثر مناطق به ویژه مناطق شرق و تا حدی مرکزی منجر به کاهش دید و کیفیت هوا خواهد شد؛ روز گذشته سرعت وزش باد در اردستان به 115 کیلومتر بر ساعت رسید.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان ادامه داد: هشدار نارنجی برای مناطق شرق اصفهان صادر شده است بر این اساس شکستن درختان فرسوده و نهال ها، آسیب به سازه های موقت مانند گلخانه ها و تابلوهای تبلیغاتی، احتمال آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در اصفهان ادامه دارد

وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در اصفهان ادامه دارد