مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-05-07سياسي

دستگاه قضایی به هیچ وجه راضی به تعطیلی کارخانه ها نیست


معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اینکه دستگاه قضایی به هیچ وجه راضی به تعطیلی کارخانه ها نیست، گفت: حمایت از تولیدکنندگان از اولویت های دستگاه قضایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت السلام محمد مصدق ظهر شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس کل دادگستری ایلام اظهار کرد: سند تحول قضایی به طور جدی در دستگاه قضا دنبال می شود و می طلبد مدیران استانی منتظر مرکز نباشند و با خلاقیت در جهت و هم راستا با این سند حرکت کنند.

وی افزود: حمایت از تولیدکنندگان، اشتغال آفرینان و شرکت های دانش بنیان از برنامه های دستگاه قضا در راستای شعار سال مقام معظم رهبری است.

معاون دستگاه قضا با اشاره به اینکه رضایت مردم در روند دادرسی به پرونده ها، در نوع برخورد، سرعت و دقت یک اصل است، گفت: صف مفسدان و کسانی که به بیت المال دست درازی می کنند باید از سرمایه گذاران سالم و دارای اهلیت جدا شود.

وی تاکید کرد: دستگاه قضا به هیچ وجه راضی نیست درب کارخانه ای به خاطر تخلف تعطیل شود، باید شخص خاطی مورد پیگرد قرار گرفته، اما کارخانه به فعالیت خود ادامه دهد.

حجت الاسلام مصدق یادآور شد: استفاده از مجازات های جایگزین حبس، استفاده از ماده 502 آیین دادرسی کیفری و تعلیق مجازات در صدور احکام قضایی مورد توجه قضات قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی به هیچ وجه راضی به تعطیلی کارخانه ها نیست

دستگاه قضایی به هیچ وجه راضی به تعطیلی کارخانه ها نیست