مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-05-07سياسي

خدمت رسانی برای تحقق عدالت باید همگانی شود


خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت باید در جامعه همگانی شود و این مهم توسط جهادگران امکان پذیر است.

- ، مهران فاطمی، پیش از ظهر شنبه در مراسم آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در سپاه الغدیر یزد با اشاره به کمک های جهادی که در بحران های مختلف از جمله سیل اخیر توسط جهادگران به مردم انجام شده است، اظهار داشت: تلاش های جهادگران برای رفع مشکلات مردم در سیل اخیر اقدامی پسندیده و قابل تحسین است و از همه آنها قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: کار جهادی جهادگران بسیجی بسیار با ارزش تر از آن است که سپاس امثال من بتواند حق زحمات آنها را ادا کند و سپاس خدا نصیب شما و همه جهادگران باد.

استاندار یزد افزود: کار جهادی برخواسته از ایمان و به کارگیری هر چه بیشتر ظرفیت وجودی انسان است که ایمان و ظرفیت های وجودی انسان نه حد یقف دارد و نه می توان حد پایانی را برای آن ها متصور شد.

فاطمی ادامه داد: انسان هر روز می تواند به ایمان خود بیفزاید و هر چه از ظرفیت وجودی خودش استفاده کند باز هم جای کار وجود دارد و لذا می توان همه کارهای جهادی که انجام می شود را صدها برابر کرد.

استاندار یزد با بیان اینکه ارتقای فکری، عملی و اندیشه ای جهادگران بسیجی فوق العاده مهم است، تصریح کرد: اما تعمیر در و دیوار یک خانه فرد نیازمند روستایی به کارهای جهادگران نورانیت، معنویت و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی برای تحقق عدالت باید همگانی شود

خدمت رسانی برای تحقق عدالت باید همگانی شود