مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-05-07سياسي

قوه قضاییه: کسانی که بیت المال را غارت می کنند زیر ذره بین ما قرار دارند


امروز همکاران من در دادگستری مستحضر هستند که کار کردن در دستگاه قضایی ایثارگری است و همکاران در خصوص مسئله معیشت در دادگستری مشغول انجام دوره تحول هستند.

- امروز همکاران من در دادگستری مستحضر هستند که کار کردن در دستگاه قضایی ایثارگری است و همکاران در خصوص مسئله معیشت در دادگستری مشغول انجام دوره تحول هستند.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه یکی از برنامه های قوه قضاییه حمایت از تولید و اشتغال است گفت: قوه قضاییه راضی به تعطیلی هیچ کارخانه ای نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، صبح امروز حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه ضمن حضور در استان ایلام در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری ایلام گفت: مردم استان ایلام یکی از باوفاترین مردم انقلاب بوده که با وجود محرومیت ها به آرمان های خود پایبند هستند.

وی افزود: این استان با 3 هزار شهید دین خود را به جمهوری اسلامی ادا کرده است و اینک مسوولان و کارگزاران هستند که باید دین خود را به این مردم فهمیم نشان دهند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز همکاران من در دادگستری مستحضر هستند که کار کردن در دستگاه قضایی ایثارگری است و همکاران در خصوص مسئله معیشت در دادگستری مشغول انجام دوره تحول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه: کسانی که بیت المال را غارت می کنند زیر ذره بین ما قرار دارند

قوه قضاییه: کسانی که بیت المال را غارت می کنند زیر ذره بین ما قرار دارند