مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-05-07سياسي

اصلاح آیین نامه شوراهای صنفی دانشجویان در راستای قانونمندی است


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: اصلاح در آیین نامه در راستای قانونمندی، ایجاد همدلی و بهره گیری هر چه بیشتر از پتانسیل دانشجویان در حوزه صنفی و رفاهی است.

- به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، دکتر سمیه اسماعیلی درباره اصلاح آیین نامه شوراهای صنفی دانشجویان و دستیاران علوم پزشکی کشور اظهار داشت: اصلاح در آیین نامه در راستای قانونمندی، ایجاد همدلی و بهره گیری هر چه بیشتر از پتانسیل و خلاقیت های دانشجویان در حوزه صنفی و رفاهی است.

وی افزود: در دو جلسه اخیر که با حضور دکتر عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، برگزار شد، نمایندگان شورای صنفی دانشجویان، دغدغه ها، نگرانی و مسائل خود را مطرح کردند و معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت به همه این دغدغه ها و سوالات پاسخ دادند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: در این جلسات به صورت شفاف و روشن درخصوص انجام فعالیت ها با حضور حداکثری دانشجویان اشاره و البته در کنار آن نیز رعایت تمامی فعالیت ها بر محور قانون و اسناد بالادستی تاکید شد.

وی با بیان اینکه در سطح وزارتخانه و دانشگاه ها، برنامه ریزی ها و اقدامات خوبی در همه عرصه ها علی الخصوص در حوزه صنفی و فرهنگی در حال انجام است، افزود: دغدغه بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح آیین نامه شوراهای صنفی دانشجویان در راستای قانونمندی است

اصلاح آیین نامه شوراهای صنفی دانشجویان در راستای قانونمندی است