مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-05-07اقتصادي

«لامینور»؛ ناکامی عجیب فیلم تازه داریوش مهرجویی در اکران عمومی


حتی حاشیه سازی و مظلوم نمایی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هم نتوانست تازه ترین ساخته داریوش مهرجویی را در اکران عمومی به ساحل نجات برساند و «لامینور» با کمتر از 800 میلیون تومان فروش در 10 روز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، وقتی سینماگر قدیمی خشمگین از ناکامی در رساندن لامینور به اکران نوروز روبه روی دوربین نشست و تهدید به اعتصاب و خودزنی کرد، برخی گمان بردند او به پشتوانه مشورت هایی که از برخی نزدیکانش گرفته در تلاش برای معرفی بیشتر فیلم تازه است.

آن ویدئو در شبکه های اجتماعی بسیار دیده شد و انتظار می رفت با انبوه حمایت هایی که مردم و کارشناسان از مهرجویی کرده اند، لامینور او در اکران عمومی رکورد بشکند یا دست کم خوب بفروشد.

حالا نزدیک دو ماه از آن روزها و تقریبا 10 روز از آغاز نمایش فیلم تازه خالق اجاره نشین ها و درخت گلابی در سینماها گذشته است.

لامینور که با امید فراوان در اکران عید فطر از هفتم اردیبهشت روانه پرده بیش از 270 سینما در سراسر ایران شده، امروز حدود 800 میلیون فروخته و اگر استقبال از آن بر اساس همین آمار ادامه داشته باشد، شاید یکی دو هفته دیگر جای خود را به فیلمی دیگر بدهد و پس از آن روانه اکران آنلاین شود.

بر اساس آنچه در سالنامه آماری فروش فیلم و سینمای ایران در سال 93 آمده، اشباح مهرجویی با داشتن کمی بیش از 25 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لامینور»؛ ناکامی عجیب فیلم تازه داریوش مهرجویی در اکران عمومی

«لامینور»؛ ناکامی عجیب فیلم تازه داریوش مهرجویی در اکران عمومی