مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-07سياسي

مجلس یازدهم فریادگر مشکلات معلمان/ حقوق 1.5 میلیونی 11.5 میلیون نفر در کشور


نماینده مردم کهگیلویه، لنده، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس همه تلاش خود را برای رفع مشکلات معلمان انجام می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سید محمد موحد در همایش روز معلم گفت: پیش از انقلاب این آموزش و پرورش و معلمان بودند که خیابان ها را پر از مرگ بر شاه و مرگ بر دیکتاتور می کردند، شما این انقلاب را به وجود آوردید و حفظ و نگهداری این انقلاب هم در دستان شما است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس افزود: مشکلات متعدد صنفی معلمان جای خود دارد و حق مسلم و قانونی شما است که باید به آن پرداخته شود اما مسئولیت شما در این میدان و در این برهه از زمان همان مسئولیتی است که 40_50 سال پیش به میدان آمدید و انجام دادید و مراقبت و توجه و مدیریت این انقلاب به شما بازمی گردد.

موحد بیان کرد: نظام، مسئولان، دولت و مجلس کامل به مطالبات معلم توجه دارند اما در خصوص مشکلات فضای آموزشی  استان باید بگویم این مشکل در تمام کشور وجود دارد و تنها مختص استان ما نیست.

این نماینده مجلس بیان کرد: معیشت معلم باید مورد توجه باشد معلم نباید احساس نیاز کند و دستش دراز شود و برای معیشت کلاس درسش که تمام شد در این خانه و آن خانه و این آموزشگاه و آن آموزشگاه دنبال تدریس باشد که نیازمندی زندگیش را تامین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم فریادگر مشکلات معلمان/ حقوق 1.5 میلیونی 11.5 میلیون نفر در کشور

مجلس یازدهم فریادگر مشکلات معلمان/ حقوق 1.5 میلیونی 11.5 میلیون نفر در کشور