مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-05-07اقتصادي

بزرگترین پرونده کلاهبرداری کرمانشاه بسته شد


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، پرونده کلاهبرداری بیش از 237 میلیارد تومانی «گلیم و گبه کرمانشاهان» با 13 هزار شاکی، امروز با انجام آخرین مرحله واریز طلب مالباختگان بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز در جمع خبرنگاران، از پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان به عنوان بزرگترین پرونده کلاهبرداری تاریخ کرمانشاه یاد کرد و اظهار داشت: متهم این پرونده که با وعده سودهای 60 تا 70 درصدی طی چندسال اقدام به جذب سرمایه های مردم کرده بود، در سال 1395 دستگیر شد.

  وی رقم این کلاهبرداری را بیش از 237 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: پس از دستگیری متهم 13 هزار نفر از او به اتهام کلاهبرداری شکایت کردند و پرونده در دستگاه قضایی کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

  دادستان کرمانشاه با اشاره به تلاش شبانه روزی مسئولین دستگاه قضایی کرمانشاه برای رد مال مالباختگان این پرونده، اعلام کرد: متأسفانه متهم بخشی از سرمایه های مردم را حیف و میل کرده و با بخشی هم برای خود اموال و املاکی خریده بود که تلاش شد از محل فروش اموال باقی مانده طلب مالباختگان داده شود.

  وی اضافه کرد: خوشبختانه طی 10 مرحله طلب بخش اعظم مالباختگان پرداخت شد و تنها حدود 43 نفر که رقم طلب آن ها کلان بود، باقی ماندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین پرونده کلاهبرداری کرمانشاه بسته شد

بزرگترین پرونده کلاهبرداری کرمانشاه بسته شد