مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-05-06اجتماعي

رگبار پراکنده و وزش باد شدید آسمان اصفهان را فرا گرفت


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه وزش باد شدید تا روز یکشنبه در سطح استان ادامه خواهد داشت، گفت: وقوع خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد و شرق استان منجر به کاهش دید و کیفیت هوا خواهد شد.

- حجت اله علی عسگریان، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار تا اوایل هفته آینده بر روی استان است.

  وی افزود: بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به صورت قسمتی ابری و غبار محلی، بعد از ظهرها افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و رگبارهای پراکنده بهاری همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ به ویژه در نیمه جنوبی پیش بینی می شود.

علی عسگریان با اشاره به اینکه وزش باد شدید تا روز یکشنبه در سطح استان ادامه خواهد داشت، گفت: وقوع خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد و شرق استان منجر به کاهش دید و کیفیت هوا خواهد شد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق یک تا 2 درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 28 و کمینه فردا صبح 13 درجه سانتی گراد و چوپانان با 36 و بویین و میاندشت با دمای 5 درجه سانتی گراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار پراکنده و وزش باد شدید آسمان اصفهان را فرا گرفت

رگبار پراکنده و وزش باد شدید آسمان اصفهان را فرا گرفت