مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 15:522022-05-06سياسي

مسئولین برای توسعه کشور باید گوش شنوا داشته باشند


ادب مسئولین نسبت به مردم، گوش دادن و شنیدن است بنابراین مسئولین اگر می خواهند ترقی کنند باید گوش شنوا داشته باشند.

- ، حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های این هفته نماز جمعه به اهمیت ادب در کسب تقوا پرداخت و با بیان اینکه هرچیزی ادبی دارد و ادب مجلس، گوش دادن است، اظهار کرد: ادب مسئولین نسبت به مردم، گوش دادن و شنیدن است بنابراین مسئولین اگر می خواهند ترقی کنند باید گوش شنوا داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسائل اجتماعی پیچیده است، گفت: سیاست یک علم است ولی سیاست بازی نفاق می آورد به همین خاطر نباید بدون تحقیق و اطمینان به اخبار منتشر شده در بولتن های خبری و شبکه های اجتماعی اعتماد کرد و باید نسبت به اخبار در مطبوعات، بولتن های خبری و شبکه های اجتماعی حساس بوده و دین خود را به سادگی نفروخت.

امام جمعه شهرستان نیر افزود: هرگونه خبری نیازمند تبیین، تحلیل و اطلاعات کافی است تا مردم با عمل و خویشتن داری در دام دشمن گرفتار نشوند.

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه توجیه در امور کاری و عملکرد نسبت به هر امری برگرفته از نفاق و ریا است، گفت: تکمیل خدمات به مردم، در واقع عبادت خداوند متعال است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: در جهاد تبیین نگاه مسئولین و مردم نباید تنها به موضوع اقتصاد محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین برای توسعه کشور باید گوش شنوا داشته باشند

مسئولین برای توسعه کشور باید گوش شنوا داشته باشند