مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-05-06حوادث

دستگیری 16 نفر از مخلان نظم و امنیت در اسفراین


فرمانده انتظامی اسفراین از شناسایی و دستگیری 16 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در مناطق حاشیه شهر طی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروز سرهنگ محمد روهنا، فرمانده انتظامی اسفراین در گفت وگو با رسانه ها، اظهارکرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در پی دستور قضایی طی 24 ساعت گذشته با همکاری چند اکیپ از یگان امداد، مواد مخدر، آگاهی، اطلاعات، کلانتری و پاسگاه های تابعه طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت در مناطق حاشیه ای به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی گفت: مأموران با هماهنگی مقام قضایی و اشراف اطلاعاتی 16 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در محل تجمعشان دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی اسفراین افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی ابزارآلات جرم کشف و 4 دستگاه خودرو و 12 دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و به پارکینگ دلالت نمودند.

سرهنگ روهنا با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضایی مصمم هستند با کسانی که نظم و آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار و باعث سلب آسایش مردم می شوند برابر قانون به شدت برخورد کنند و در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 16 نفر از مخلان نظم و امنیت در اسفراین

دستگیری 16 نفر از مخلان نظم و امنیت در اسفراین