مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-06ورزشي

نوسانات ذوب آهن باید به حداقل برسد


نوسان برای تیم ذوب آهن خوب نیست و باید به حداقل برسد.

- رسول کربکندی کارشناس فوتبال، در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص بازی ذوب آهن با هوادار در لیگ برتر اظهار داشت: در مجموع ذوب آهن در لیگ چنان کار می کند که آنچه همه فکر می کنند، اتفاق نمی افتد؛ بازی هایی که باید نتیجه اش پیروزی باشد عکس آن است، البته شاید این تعطیلی های اخیر نیز در روند نتیجه گیری بی تأثیر نباشد.

وی افزود: ذوب آهن در دیدار قبلی هم باید تیم نفت مسجد سلیمان را می برد که هم آن بازی را واگذار کرد و هم این بازی روبروی هوادار را.

کربکندی ادامه داد: این نوسان برای تیم ذوب آهن خوب نیست و باید به حداقل برسد؛ تیمی که 3 یا 4 هفته مسابقات را با برد به اتمام می رساند، به ناگاه در مقابل تیم هایی که گمان باخت از آن ها نمی رود، بازی را واگذار می کند.

کارشناس فوتبال اصفهان با بیان اینک این نوسانات، ذوب آهن را از جایگاه اصلی خودش دور کرده است گفت: این نتایج برای همه آزار دهنده است و برای بازیکن، مربی، مسؤولان باشگاه و هواداران راضی کننده نیست؛ به خصوص بعد از اردوی چند روزه که در تهران داشته اند.

وی با اشاره به مسائل فنی بیان داشت: ذوب آهن در مجموع در هر بازی باید با توجه به نقاط قوت و ضعف حریف در بازی مهره های خودش را بکار گیرد تا بتواند نتیجه کسب کند، ولی اینکه بخواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسانات ذوب آهن باید به حداقل برسد

نوسانات ذوب آهن باید به حداقل برسد