مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-05-06ورزشي

حمایت هزار نفری ایتام با «آدم های خوب شهر»/ از خودمان شروع کردیم


مجری «آدم های خوب شهر» با تشریح اهداف این برنامه تلویزیونی بیان کرد که ایده اصلی آن تشکیل خانواده معنوی با هدف حمایت همه جانبه ایتام با هدایت و راهبری کمیته امداد در استان ها بوده است.

- مجری آدم های خوب شهر با تشریح اهداف این برنامه تلویزیونی بیان کرد که ایده اصلی آن تشکیل خانواده معنوی با هدف حمایت همه جانبه ایتام با هدایت و راهبری کمیته امداد در استان ها بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سلوکی در ماه رمضان امسال با برنامه آدم های خوب شهر از شبکه پنج سیما طرح خانواده معنوی ایتام در استان های مختلف را با هدف حمایت از ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) پیگیری کرد.

هر شب مهمانانی از چهره های شناخته شده از کارآفرینان، افراد نیکوکار، نخبگان علمی و فعالان ورزشی و فرهنگی به برنامه دعوت شدند تا ایده خانواده معنوی ایتام به اهداف خود نزدیک و نزدیک تر شود.

طرحی که در نهایت به شکل گیری یک خانواده بزرگ حدود هزار نفری از حامیان ایتام در سراسر کشور تا پایان سال منتج می شود.

محمد سلوکی طراح و ایده پرداز خانواده معنوی ایتام و محسنین درباره این برنامه به خبرنگار مهر بیان کرد: تمرکز خانواده معنوی در هر استان است زیرا به زبان، گویش و فرهنگ و آداب و رسوم همان منطقه آشنا هستند و در مسیر پرورش و تربیت کمک مناسبی برای رشد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت هزار نفری ایتام با «آدم های خوب شهر»/ از خودمان شروع کردیم

حمایت هزار نفری ایتام با «آدم های خوب شهر»/ از خودمان شروع کردیم