مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 23:572022-05-05ورزشي

لرستان میزبان مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور/ زیرساخت ها مهیا شده است


رییس هیئت دو و میدانی لرستان با اشاره به برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور در این استان گفت: با اقدامات صورت گرفته، زیرساخت دو و میدانی لرستان آماده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیاوش سپهوند عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با تاکید بر اینکه دو و میدانی لرستان 70 سال قدمت دارد اظهار داشت: طی سه سال گذشته اقدامات مطلوب و مناسبی برای ورزش دو و میدانی استان صورت گرفته، خیلی از اولین ها را رقم زدیم و عیار دو و میدانی لرستان را از مس به طلا تبدیل کردیم.

لرستان میزبان مسابقات قهرمانی کشور در رشته دو و میدانی وی با اشاره به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای ورزش دو و میدانی لرستان عنوان کرد: پلیمر خلیج فارس خرم آباد اسپانسر دو و میدانی استان است و در سال 1400 توانستیم در شش رده ورزش دو و میدانی قهرمان لیگ برتر کشور شویم و این افتخاری بسیار بزرگ برای استان لرستان محسوب می شود.

رییس هیئت دو و میدانی لرستان در ادامه سخنان خود از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی در بخش آقایان در استان لرستان خبر داد و گفت: این مسابقات در راستای انتخابی تیم ملی بازی های آسیایی هانگزو چین است.

سپهوند با بیان اینکه فدراسیون جهانی به این مسابقات امتیاز 100 را داده است، بالاترین امتیاز را به آن داده اند و به هیئت دو و میدانی لرستان این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان میزبان مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور/ زیرساخت ها مهیا شده است

لرستان میزبان مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور/ زیرساخت ها مهیا شده است