مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 21:122022-05-05ورزشي

دیدار رییس کمیته ملی المپیک با رییس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این دیدار صالحی امیری ضمن اشاره به فعالیت های خوب فدراسیون دوچرخه سواری در این مدت و حمایت های صورت گرفته از آن ابراز داشت، - سید رضا صالحی امیری که جهت حضور در نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا به تاشکند سفر کرده بود با رییس کنفدراسیون دو چرخه سواری آسیا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این دیدار صالحی امیری ضمن اشاره به فعالیت های خوب فدراسیون دوچرخه سواری در این مدت و حمایت های صورت گرفته از آن ابراز داشت،برای حل برخی مشکلات پیش آمده خواستار حمایت همه جانبه رییس کنفدراسیون آسیا که نایب رییس جهانی نیز می باشند هستیم.

وی تصریح کرد: انتظار داریم در چنین شرایطی مسئولین کنفدراسیون آسیا به کمک فدراسیونی بیایند که انصافا دارند زحمات زیادی می کشند و به همین دلیل از شما دعوت می کنیم ضمن سفر به تهران از نزدیک شاهد زحمات شبانه روزی مسئولین و خانواده دوچرخه سواران کشورمان باشید.

سپس اسامه الشافر رییس کنفدراسیون دو چرخه سواری آسیا ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار گفت:اتفاقا علاقه زیادی دارم به تهران سفر کنم و از نزدیک شاهد توسعه ورزش کشورتان و دوچرخه سواری باشم و ممنونم که از بنده دعوت کردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس کمیته ملی المپیک با رییس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا

دیدار رییس کمیته ملی المپیک با رییس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا