مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 18:322022-05-05اقتصادي

زمینه آزادی 55 زندانی جرایم غیر عمد در استان سمنان مهیا شد


مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان از مهیا شدن زمینه آزادی 55 زندانی جرایم غیر عمد در استان خبر داد و گفت: در این راستا خیران مهدی شهری بیشترین نقش را ایفا کردند.

- ، امید کهربایی غروب پنج شنبه در جشن گلریزان کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد با حضور جمعی از خیران در زندان مرکزی سمنان ضمن بیان اینکه خیران استان سمنان همواره در همه امور دستگیر نیازمندان و یاریگر محرومان بوده و هستند، ابراز داشت: باوجود همین خیران امروز زمینه آزادی 55 زندانی جرایم غیر عمد استان سمنان مهیا شد ه است.

وی ضمن بیان اینکه خیران و نیکوکاران مهدی شهری در این بین بیشترین سهم را در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ایفا کردند، افزود: نیکوکاران مهدی شهری با هدیه چهار میلیارد تومانی کوشیدند تا این زندانیان به آغوش گرم خانواده بازگردند و از بروز آسیب های اجتماعی به خانواده های آن ها جلوگیری شود.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان بابیان اینکه در ابتدا سه میلیارد و 500 میلیون تومان برای آزادی 35 نفر جمع آوری شده بود، ابراز داشت: به برکت همت بزرگ خیران با جمع آوری 560 میلیون تومان دیگر 18 زندانی دیگر نیز از بند آزاد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه آزادی 55 زندانی جرایم غیر عمد در استان سمنان مهیا شد

زمینه آزادی 55 زندانی جرایم غیر عمد در استان سمنان مهیا شد