مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 16:522022-05-05سياسي

اعزام کاروان بسیجیان پل دختر به ارتفاعات بازی دراز


منصور کریمی فرد روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار فارس در پل دختر اظهار کرد: بسیجیان پس از 2 سال از شیوع بیماری کرونا امروز پنج شنبه در مراسم ویژه افتتاح یادمان شهدای بازی دراز در حرم مطهر حضرت احمدبن اسحاق(ع) در شهر سرپل ذهاب حضور می یابند.

 وی خاطرنشان کرد: افتتاح یادمان شهدای بازی دراز روز جمعه 16 اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد و سپس بسیجیان به ارتفاعات این منطقه صعود می کنند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر گفت:سالروز عملیات آزادسازی بازی دراز به عنوان نمادی از فرهنگ ایثار و شهادت است که امید است بتوان با اعزام جوانان به این منطقه آنها را با رشادت های شهدا در دوران دفاع مقدس آشنا ویاد و خاطره آنهارا بیش از پیش زنده نگه داشت.

شایان ذکر است، بازی دراز در شمال غربی شهر سرپل ذهاب قرار دارد و محل شهادت علی اکبر شیرودی یکی از خلبانان دلاور هوانیروز است.

شهید شیرودی در دوران مبارزات انقلاب اعلامیه های امام خمینی (ره)را در کرمانشاه پخش می کرد.

 وی در آستانه پیروزی انقلاب همراه با حجت الاسلام آل طاهر مسئولیت حفاظت از کرمانشاه به ویژه رادیو و تلویزیون و ادارات مهم دولتی را بر عهده گرفت.

شهید شیرودی در غائله کردستان داوطلبانه به این منطقه شتافت و در مقابل گروه های ضد انقلاب به مبارزه پرداخت که در همین دوره و در سن 24 سالگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاروان بسیجیان پل دختر به ارتفاعات بازی دراز

اعزام کاروان بسیجیان پل دختر به ارتفاعات بازی دراز