مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 13:172022-05-05اجتماعي

رگبارهای بهاری همراه با رعد و برق در شمال و جنوب اصفهان ادامه دارد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: رگبارهای بهاری همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ به ویژه امروز در شمال استان و نیمه جنوبی در روز شنبه پیش بینی می شود.

- آسیه آقایی، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار تا اوایل هفته آینده بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به صورت قسمتی ابری و غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و رگبارهای بهاری همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ به ویژه امروز در شمال استان و نیمه جنوبی در روز شنبه پیش بینی می شود.

آقایی بیان کرد: وزش باد شدید تا روز یکشنبه در سطح استان ادامه خواهد داشت و شدت آن طی روز شنبه خواهد بود، وقوع طوفان لحظه ای و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد و شرق استان منجر به کاهش دید و کیفیت هوا خواهد شد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق بیشینه دمای یک تا 3 درجه افزایش و کمینه دما یک تا 2 درجه کاهش خواهد داشت.

وی گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 31 و کمینه فردا صبح 17 درجه سانتی گراد و میمه با 7 و مهاباد اردستان با 35 درجه سانتی گراد به ترتیب خنک ترین و گرم تری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبارهای بهاری همراه با رعد و برق در شمال و جنوب اصفهان ادامه دارد

رگبارهای بهاری همراه با رعد و برق در شمال و جنوب اصفهان ادامه دارد