مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-05پزشكي

امکان تغییر پزشک خانواده از سوی بیمه شدگان بیمه سلامت


معاون بیمه خدمات سلامت همدان از امکان تغییر پزشک خانواده از سوی بیمه شدگان این مجموعه خبر داد.

- علیرضا محجوب در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از روند اجرای طرح پزشک خانواده سخن گفت و اظهار کرد: طبق قوانین بالادستی اعضای صندوق های بیمه ای که رایگان بیمه شده اند باید پزشک خانواده داشته باشند و سیستم ارجاع در مورد آنها اجرایی شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این دستورالعمل در دو صندوق روستاییان و بیمه سلامت همگانی بیمه سلامت اجرا می شود گفت: در صندوق روستاییان از سال 84 اجرا شده و در صندوق بیمه سلامت همگانی از شهریور سال گذشته تکلیف شد که بیمه شدگان بیمه سلامت همگانی به پزشکان خانواده منتسب شوند.

معاون بیمه خدمات سلامت همدان با بیان اینکه در حال حاضر 97 پزشک عمومی در صندوق بیمه سلامت همگانی در قالب طرح پزشک خانواده با بیمه سلامت قرارداد دارند و 163 هزار بیمه شده هم به این پزشکان منتسب هستند عنوان کرد: تقریبا از 200 هزار نفری که در صندوق بیمه سلامت همگانی ثبت شدند تاکنون 163 هزار نفر در استان به 97 پزشک خانواده منتسب شدند.

وی با بیان اینکه این پزشکان منتسب از بین تعدادی از پزشکانی که درخواست ورود به طرح پزشک خانواده داشته اند، گزینش شدند افزود: این پزشکان ابتدا صلاحیت لازم را از لحاظ اداره نظارت و ارزش یابی بیمه سلامت کسب می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تغییر پزشک خانواده از سوی بیمه شدگان بیمه سلامت

امکان تغییر پزشک خانواده از سوی بیمه شدگان بیمه سلامت