مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-05-05بين الملل

مدیرکل کمیته بین المللی صلیب سرخ به ایران می آید


«رابرت ماردینی»، مدیرکل کمیته بین المللی صلیب سرخ به منظور شرکت در صدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر ایران و دیدار با مسئولین ایرانی به ایران سفر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،قرار است رابرت ماردینی، مدیرکل کمیته بین المللی صلیب سرخ به منظور شرکت در صدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر ایران و دیدار و گفت وگو با مسئولین ایرانی در چارچوب دیپلماسی بشر دوستانه به ایران سفر کند.

ماردینی در این سفر با مسئولین ایرانی در مورد موضوعات بشردوستانه منطقه ایی و جهانی مورد علاقه طرفین گفتگو و تبادل نظر خواهد کرد.

  کمیته بین المللی صلیب سرخ را بیشتر با جنبه های قابل مشاهده کار بشردوستانه اش می شناسند؛ نظارت بر وضعیت اسرای جنگی، توزیع ملزومات، ارایه خدمات درمانی برای بیماران و مجروحین، بازپیوند خانوادهایی که جنگ از هم جدا نموده و از این قبیل فعالیت ها.

دیپلماسی بشردوستانه اما جنبه ای کمتر شناخته شده از فعالیت های این سازمان است.

دیپلماسی بشر دوستانه به عنوان روشی برای اثر گذاری بر طرفین مخاصمات مسلحانه توسط کمیته بین المللی صلیب سرخ به کار می رود.

  ترویج حقوق بین المللی بشردوستانه، توضیح موضع این سازمان در مورد مسایل بشردوستانه، تسهیل عملیات بشردوستانه، و آگاه سازی درباره نیازهای افراد تحت تاثیر درگیریها و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل کمیته بین المللی صلیب سرخ به ایران می آید

مدیرکل کمیته بین المللی صلیب سرخ به ایران می آید