مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ساعت 07:522022-05-05اجتماعي

گره ترافیکی در محورهای مواصلاتی وجود ندارد/سرعین مملو از گردشگر


همزمان با تعطیلات عید فطر به رغم افزایش ترددها در جاده های مواصلاتی استان اردبیل، گره ترافیکی در این مسیرها مشاهده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده پلیس راه استان اردبیل شامگاه چهارشنبه در در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیروز به دنبال بارش باران و لغزنده بودن جاده، در برخی از مسیرها به ویژه محور اردبیل – آستارا و در نزدیکی تونل ترافیک سنگینی را شاهد بودیم.

سید محمد صفوی تصریح کرد: این ترافیک سنگین با حضور مأموران پلیس راه و مدیریت سفر، در ساعات عصرگاهی مرتفع شد و هم اکنون در جاده های استان اردبیل تردد راحتی را شاهد هستیم.

وی به ورود مسافران متعدد از مناطق مختلف کشور به شهرهای استان اردبیل خبر داد و گفت: پرحجم ترین تردد را در محور اردبیل – آستارا، اردبیل – سرچم و اردبیل – سرعین- نیر - سراب شاهد هستیم که با توجه به تعطیلات پیش رو، همچنان انتظار می رود مسافران موارد ایمنی را در ترددها رعایت کنند.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل افزود: رعایت قوانین به ویژه سرعت مطمئنه و جلوگیری از سبقت و سرعت غیرمجاز به رانندگان توصیه می شود تا از حوادث ناگوار جاده ای جلوگیری شود.

صفوی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در 2 روز تعطیلات ایام عید فطر ما با کمترین تلفات جاده ای روبه رو هستیم و بخشی از تصادفات رخ داده نیز مربوط به خسار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره ترافیکی در محورهای مواصلاتی وجود ندارد/سرعین مملو از گردشگر

گره ترافیکی در محورهای مواصلاتی وجود ندارد/سرعین مملو از گردشگر