مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 23:422022-05-04اقتصادي

آبرسانی به 14 روستا از سد مخزنی سرابی


فرماندار شهرستان تویسرکان از آبرسانی از سد سرابی به روستاهای بالادست این سد مخزنی با اعتبار اولیه 13 میلیارد تومان خبر داد.

- حسین افشاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه کار دستگاه های عامل در سال جاری بر اساس برنامه عملیاتی مدون آغاز شد، در این میان به بحث گردشگری پرداخت و از وجود 261 اثر تاریخی، مذهبی، فرهنگی و طبیعی و ثبت ملی بیش از 100 اثر از این آثار در شهرستان خبر داد و تاکید کرد: ظرفیت گردشگری تویسرکان بعد از همدان نسبت به شهرستان های دیگر استان بالاتر است.

وی با اشاره به حضور تعداد زیادی از گردشگران و مسافران در تویسرکان به ویژه در فصل تابستان و بهار تاکید کرد: به همین منظور بستر برای اقامت مسافران باید ایجاد شود زیرا با جذب گردشگر ضمن معرفی شهرستان، رونق اقتصادی هم رقم خواهد خورد.

فرماندار تویسرکان از ایجاد پارک های بزرگ و تفرجگاه در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: بر همین اساس دو پروژه بزرگ در تپه نورالشهدا و در محوطه آرامگاه میررضی با هدف توسعه گردشگری و افزایش نشاط اجتماعی در حال اجراست.

وی گفت: با وجود اینکه بودجه شهرداری در حال اتمام بود اما دستگاه های عامل شهردار را در مجموعه گردشگری تپه نورالشهدا یاری دادند و هم اکنون عملیات اجرایی مجموعه در وسعت هشت هکتار و فاز نخست ساماندهی محوطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 14 روستا از سد مخزنی سرابی

آبرسانی به 14 روستا از سد مخزنی سرابی