مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-05-04سياسي

شهدای ما ادامه دهنده جریان کربلا هستند


وزیر کشور با بیان اینکه شهید شیرودی اسوه و الگو شده است، به مقام والای شهیدان اشاره کرد و گفت: شهدای ما ادامه دهنده جریان کربلا هستند و خود جریان ساز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تنکابن، احمد وحیدی عصر امروز در یادواره سرلشکر خلبان شهید شیرودی و 41 شهید والامقام شهر شیرودی با بیان اینکه تاریخ ملت ایران مملو از عقلانیت و فرهنگ است، اظهار کرد: امروز با دو غول تاریخی مواجه هستیم و شاهد تقابل جبهه حق و باطل هستیم.

وی با بیان اینکه شهید شیرودی یک فرد نیست و شهدای ما یک نقطه نیستند، گفت: شهدای ما ادامه دهنده جریان کربلا هستند و خود جریان ساز شدند.

وزیر کشور با اعلام اینکه شهید شیرودی اسوه و الگو شده است، به مقام والای شهیدان اشاره و اظهار کرد: باید به مقام الگو و اسوه بودن رسید و در بین ستارگان آسمان جهاد و شهادت، الگوهای زیادی داریم.

وحیدی افزود: در کردستان زمانی که دشمنان در تلاش بودند قطعه از سرزمین را جدا کنند، تیزپروازان هوانیروز و شهید شیرودی هوشمندانه ظاهر شدند و دشمن را به عقب راندند.

وزیر کشور یادآور شد: شهید شیرودی در دلدادگی به امام و انقلاب هم در صف اول قرار داشت و شهیدان سبب ایجاد و ساخت جریانی شدند تا به جامعه الگو دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای ما ادامه دهنده جریان کربلا هستند

شهدای ما ادامه دهنده جریان کربلا هستند