مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 17:522022-05-04سياسي

شهیدان شیرودی و کشوری در دفاع مقدس معجزه کردند


فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شهید شیرودی و کشوری در سه روز اول جنگ معجزه کردند، گفت: این شهیدان روزانه 100 تانک دشمن را منهدم و دست صدام را کوتاه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ یوسف قربانی عصر چهارشنبه در یادواره سرلشکر خلبان شهید شیرودی و 41 شهید والامقام شیرود با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه ونظام جهانی به برکت خون شهیدان اظهار داشت: اقتدار جمهوری اسلامی در نظام جهانی بی نظیر وبی بدیل است.

وی با اشاره به باخاک یکسان شدن عین الاسد پس از شهادت سردار سلیمانی گفت: امروز دکترین نظام جمهوری اسلامی اقتدار آفرین است و دشمن همواره از نام شهید شیرودی هراس و واهمه داشت و لرزه براندامشان می افتاد.

وی ادامه داد: اگر امروز جمهوری اسلامی در سیستم دکترین جهانی نباشد آن دکترین برهم می خورد و محور مقاومت برپایه نظام اسلامی شکل گرفته و شهدای ما ذوب در ولایت هستند.

سرتیپ یوسف قربانی برپایی یادواره شهدا را از مؤلفه های مهم جهاد تبیین است، افزود: هوانیروز 500 هزار ساعت پرواز عملیاتی در هشت سال دوران دفاع مقدس انجام داد که یک معجزه محسوب می شود.

وی ولایت پذیری را ویژگی برجسته شهید شیرودی بیان کرد و گفت: شهید شیرودی و شهید کشوری در سه روز اول جنگ معجزه کردند و روزانه 100 تانک از دشمن را من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان شیرودی و کشوری در دفاع مقدس معجزه کردند

شهیدان شیرودی و کشوری در دفاع مقدس معجزه کردند