مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 17:472022-05-04اقتصادي

ایجاد فرصت اشتغال برای 6500 نفر در اصناف اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در یک سال گذشته بیش از 6 هزار و 500 فرصت شغلی در مجموعه اصناف استان اردبیل فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی نمایندگان اصناف شمالغرب کشور در اتاق اصناف اردبیل اظهار کرد: سه هزار و 150 نفر از این افراد فعال در اصناف استان اردبیل تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

وی فعالیت 6 اتاق و 117 اتحادیه را در سطح استان یادآور شد و تصریح کرد: 48 اتحادیه در مرکز استان فعالیت می کنند و در مجموع 49 هزار واحد صنفی در استان اردبیل فعال هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از پوشش بیمه مسئولیت مدنی اعضای اتحادیه ها و گروه های صنفی استان خبر داد و گفت: پوشش بیمه ای خود اصناف نیز مورد توجه قرار گرفته و سعی بر این بوده تا فعالان این عرصه از خدمات بیمه ای استفاده کنند.

صادقی ضرورت همراهی بیشتر بانک ها را با اصناف در پرداخت تسهیلات در این حوزه یادآور شد و افزود: سال گذشته و از اواخر دی ماه بانک ها به بهانه منابع و مصارف پرداخت تسهیلات را به اصناف معطل گذاشتند در حالی که بسیاری از صنوف نیازمند بهره مندی از این تسهیلات مانند حوزه صنعت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تسهیلات پرداختی از محل سهمیه ابلاغی نیز به رغم آنکه در سال های گذشته شناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فرصت اشتغال برای 6500 نفر در اصناف اردبیل

ایجاد فرصت اشتغال برای 6500 نفر در اصناف اردبیل