مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-04اقتصادي

کنترل چاه های غیر مجاز دورود از دستمان خارج است


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: کنترل چاه های غیر مجاز در شهرستان به دلیل تخلفات زیاد دورود مشکل است، در واقع کنترل این شهرستان از دستمان خارج است.

- احمد گودرزی در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه تا حدود زیادی توانسته ایم چاه های غیر مجاز را در استان کنترل کردیم، اظهارکرد: البته به جز شهرستان دورود که کنترل چاه های غیر مجازآن به دلیل سود سرشار ناشی از کشت برنج از دستمان رفته است.

وی افزود: سال گذشته 102 حلقه چاه غیر مجاز را پرکردیم همچنین 25 دستگاه حفار غیرمجاز را که شبانه در سطح استان اقدام به حفر چاه می کردند توقیف کردیم.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ی لرستان گفت: نکته جالب اینکه بیشتر این دستگاه ها غیر بومی متعلق به استان های همجوار بودند که با استفاده از روش های خاص شبانه در محیط های سربسته اقدام به حفر چاه می کردند.

گودرزی با بیان اینکه دو شهرستان سلسله و ازنا فاقد چاه غیر مجاز هستند، افزود: مابقی شهرستان ها هم نمی شود گفت چاه غیر مجاز ندارند بلکه قابل کنترل و شناسایی هستند؛ مشکل ما شهرستان دورود است که تخلفات در آن زیاد است طرف حاضر است 100 میلیون تومان یا 200 میلیون تومان هزینه کند تا شبانه چاهی حفر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل چاه های غیر مجاز دورود از دستمان خارج است

کنترل چاه های غیر مجاز دورود از دستمان خارج است