مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-04فرهنگي

«باغستان» موضوع اثر هنرمند قزوینی در دومین رویداد کوله ویدئو


دومین رویداد کوله ویدئو از 15 تا 23 اردیبهشت ماه با موضوع «محیط، زیست هنرمند» در 9 نقطه مختلف جغرافیایی از جمله قزوین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حمیده سبحانی فرد هنرمند قزوینی با اعلام این خبر که اثری با موضوع باغستان در دومین رویداد کوله ویدئو ارائه کرده، گفت: در این پروژه، 9 هنرمند ویدئو آرتیست ایرانی از نقاط مختلف جغرافیایی، توسط سه کیوریتور حاضر در پروژه، بر اساس توانایی، تجربه و دغدغه مندی شان نسبت به موضوع، به پروژه دعوت شده و به خلق آثاری ارزشمند با موضوع محیط، زیست هنرمند پرداختند.

وی افزود: هنرمندان با توجه به خواست و امکانات خود، یک فضایی (گالری، استدیو یا هر مکانی دیگر) را با حضور مخاطبین خاص یا عام برای نمایش تمامی آثار، طی یک یا چند روز مشخص، انتخاب کرده و بدین ترتیب هر یک از آثار خلق شده، در 9 مکان مختلف دنیا با حضور مخاطبینی متفاوت به نمایش در می آیند.

سبحانی فرد تصریح کرد: این آثار طبق تقویم و زمانبندی مشخص از پانزده تا بیست و سوم اردیبهشت در نه فضای متفاوت در شهرهای محل زندگی هنرمندان به نمایش در می آیند.

  این هنرمند قزوینی خاطر نشان کرد: شهرهای محل نمایش آثار: تهران، پاریس، درسدن، قزوین، خرم آباد، رشت، بندرعباس و اصفهان می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باغستان» موضوع اثر هنرمند قزوینی در دومین رویداد کوله ویدئو

«باغستان» موضوع اثر هنرمند قزوینی در دومین رویداد کوله ویدئو