مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-04سياسي

ناجی غرب کشور و فاتح عملیات بازی دراز؛ «شهید شیرودی»


فرمانده پادگاه یکم هوانیروز منطق غرب ارتش گفت: از شهید شیرودی به عنوان ناجی غرب کشور و فاتح عملیات بازی دراز یاد شده که همه ساله در اردیبهشت ماه سالروز این عملیات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عملیات بازی دراز همیشه یاد و خاطره خلبان شهید علی اکبر شیرودی را در یادها زنده می سازد.

چرا که آخرین عملیات پروازی خلبان شیرودی در ارتفاعات بازی دراز در 8 اردیبهشت 1360صورت گرفت وقتی که عراق لشکری زرهی با 250 تانک و با پشتیبانی توپخانه و خمپاره انداز و چند فروند جنگنده روسی و فرانسوی، برای بازپس­ گیری ارتفاعات بازی دراز به سوی سرپل ذهاب گسیل می­ کند.

سرهنگ خلبان رحیم عینی فرمانده پادگان یکم هوانیروز منطق غرب ارتش به مناسبت سالروز شهادت خلبان شهید علی اکبر شیرودی، سخنان خود را با فرمایشات مقام معظم رهبری در وصف این شهید بزرگوار که می فرمایند:  شیرودی اولین نظامی است که در نماز به او اقتدا کردم شروع کرد.

وی ادامه داد: شهید شیرودی یکی از خلبانان شجاع انقلابی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که نقش اساسی و مهمی در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در  دوران دفاع مقدس داشت.

فرمانده پادگان یکم هوانیروز منطق غرب ارتش تصریح کرد: از شهید شیرودی به عنوان ناجی غرب کشور و فاتح عملیات بازی دراز یاد شده که این شهید بزرگوار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجی غرب کشور و فاتح عملیات بازی دراز؛ «شهید شیرودی»

ناجی غرب کشور و فاتح عملیات بازی دراز؛ «شهید شیرودی»